2013. március 26., kedd

Újabb boldog szülinap

Kicsi Skóti állat első születésnapját ünnepeljük. Vagy mi. Szóval ma van, na. Partyt nem tartunk, az ilyen viselkedésből bőven elég egy évben egy alkalom. :DD 

Ő egy valóra vált álom, és ennél többet nem is tudok róla mondani. Nagyon boldog vagyok, hogy a miénk lehet. Jó, néha nem pont ezt érzem, például ma reggel is gond nélkül tudtam volna ágyelőt gyártani belőle, mert újabb lyukat rágott az ágyára, amiben babzsáktöltet van, nem is ragoznám ezt tovább, szerintem mindenki el bírja képzelni... Viszont az is igaz, hogy nem bizonyított, hogy egyedül vett részt a bűncselekményben, mert szemtanúk állítják, hogy a másik ágyat ketten kétfelé húzták a nagy és okos tesójával. De azért alapvetően mégiscsak egy tündér, és úgysem lehet kibírni röhögés nélkül, ahogy törleszkedik az emberhez, mint egy cica, és közben kotkodál, mint valami tyúkanyó. :D


És mai képek. Az idő, hát most mit is mondhatnék, nem kimondottan tavaszias, de ezt az előző bejegyzésem fényében talán inkább hagyjuk is. A magocskáim azóta daliás palántává nőttek, épp csak úgy érzem, hogy nem lennének kimondottan boldogok, ha kiültetném őket a hóba.


Tegye fel a kezét, aki tudna rá haragudni! Én nem tudok :-)





Ezt meg csak úgy, mert nagyon tetszik, Z mai legjobb képe. Szerintem.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése